Asfalt RJ istemiyoruz! Geri kalan ve niiva dlnice önünde aşırı paylaşım ve kültürel mücevher! Yolu inşa edelim, ürün.
Bu yüzden şeffaflıklar üzerindeki bazı sloganları biliyordu, bu da Ada yeni yolları tarafından geri çağrıldı, bu da Jink'teki lifice ile Turnov'a bağlanması gerekiyordu. Yol, birkaç belediyenin köpeğine liderlik ediyor.
Yolların açılışının ve bölgenin geniş bir alanını ve UBV'nin hayatını görme babalarının, yakınlardan Turnov'a gelen Jaromra Horkov'un iş mili olduğunu düşünüyorum.
Turnov'da doğdum ve 77 yaşında hücreyi izliyorum. Çek Cumhuriyeti'nin benzersizliğiyle kumar oynarken, SD tarafından önerildiği gibi yolun göbeğine katılmayan Vojtch Marek umurumda değil.
İdii iki tünelden geçecek
Turnov ve lifice arasındaki Nov Peloky Yolu I/35'in inşaatı, OBC ve MST'nin merkezinin dışında transit taşımacılığı almalıdır. Tyi eksenleri birlikte 35 kilometre uzunluğundadır, tahmin yaklaşık 24 milyar taçtır. Rotaların ısırığı iki tünel olacak.
Yol M ama aynı zamanda Ada. Yeni yolu destekliyorum, örneğin yolda kaç kişi öldü ya da liderlik ettikleri belediyelerde kaç kişi acı çekiyor. Tutuklamadan türün sonuna kadar olmak idel olurdu. Ve bir uzlaşma aramamak ve bir stdav tpring vermemek. Turnov'dan Jan Ernnouz, daha sonra manzara ile ilgili olarak, manzara ile ilgili olarak tutacaktır, ancak bir dlnice gibi bir set.
Iju Burada, Cumhuriyet'in en iyi köşelerinden biri, ama bence Turnov'un bu yola ihtiyacı olduğunu söyledi.
Turnov'dan lifice'ye Nov Road'u yönlendirin.
Son intikamla ilgili sorular üzerine SL SLEDNICE'i doldurdular.
En teknik yapıyı aramakla ilgilidir. Rotayı sorguladığımızda, yirmi, otuz yıllık Zhtky Patnct'e geri dönelim. MV'nin EIA tarafından geçerli olduğu bina IE, binanın inşaatın ömrü üzerindeki etkisini değerlendirmiştir. Ve böylece Ubezpeil bakanı olan az olumsuz olarak yere gönderir.
Benzer şekilde, SD editörü Radek MTL. Yollar ve DLNICE editoryal, çevrenin yaşamı üzerindeki etkisinin en azından mümkün olması için iletişim kurmaya çalışan bir organizatördür. Kesinlikle I/35 yolunun yaratılacağını kesinlikle görüyorum. Gelecekte, olmasaydı tüm alan için büyük bir sorun olurdu. Bu yolu inşa etmek gerekir, SDL MTL.
Herkes için her zaman olacak böyle bir adamı aramak için güçleri tutabilir. Herkes için en uygun olmayacak. Ancak betonlu ve her yerde dlnice'i döndürdüğü zaman bir gözetleme. SD uzlaşmaya eğilimlidir. Bence burada makul bir uzlaşma bulabiliyoruz.
Evden Korku
Ada bir yaşam hakkındaki etkileri tartışıyor, ama evlerini sordular. Panel evinin pencerelerinin altında 50 metre sürecek. Tasarımcılar nasıl yıkmak istiyor? Belki de bükecek tek kişi. Böylece, SD Pepesk'ten Martin Ddek, bir gayrimenkul fiyatı olacak.
Tasarımcı özellikle kapalı olmalı. Bu onun bisikletleri. BT ayrıca inşaattan sonra bir pumendir. Kupka, gürültü sınırlarının yerine getirileceğine dair bir garanti var.
Yüzlerce insan Turnov'daki yeni yolu tartıştı. (19. Bezna 2025)
Başka bir görüşmeci, tünelin önderlik edeceği evlerin sarıldı. O da bakanlara cevap vermedi.
İnşaat söz konusu olduğunda, verilebilecek bireysel mülkün çalışması. Bu, harita olduğu anlamına gelir, nafot. Bakan, madenlerin herhangi bir vardiyaya girmesi durumunda, CODM'yi önlemek için adımlar atmayı durdurur ve adımlar atar.
Geolozch, jeoteknik przkum üzerinde, böylece problar jeolojik yapı şehirde olduğu için ilan edebilir. Ayrıntılı jeolojik haritalardan yükseltelim.
Bazı tartışmalar soru istemedi, ancak NZOR'u sunmak için içtiler. Bakan, J VM Bir kelime bilmiyorum. Bu, Far Prag'dan NM'ye geldiğinizde dinlenir. Roman Rkosnk, ekoterörist değiliz, ancak yol buraya gelmiyor, RJ hücrelerini yıkıyor ve hiç kimse hiçbir yere gitmeyecek.
Tartışma yedi ila sekiz ila sekiz orijinal olmalı, ancak tartışmanın modertor'u olan SD, Jan Rdl, Pidval AS'yi konuştu ve ADU Enk'i ASOV RMEC üzerinden çağırmadı. Yine de, Kupka, MTLA, ancak örneğin, Liberec bölgesi valisi Martin PTU tartışmayı tartışmanın resmi sonundan sonra bile ele aldı.
Tyi Bağımsız Binalar
Yol rotası bu binalara ayrılmıştır. Mimor Mimorov Kiovatky Ohrazenice Mimor Mimor Formları tutuklama. DL, Peleans ve Pepee tünellerini içeren Ohrazenice ve Valdtejnsko arasında 5.5 kilometre uzunluğunda olacak. 12.5 kilometre uzunluğunda Valdtejnsko başlık hacim birasını semil olarak takip edecek. Güçlü St. Myl lifice rotası uzun 14,5 kilometre.
Two MTL'de Nov Peloky Yolu I/35'in inşası, sadece tutuklamalarında marjlara dokunan Pla Esk RJ'nin fiyatını bile almıyor.
Kiovatky Ohrazenice ve Ernov arasında SD, 11,8 kilometrelik Typroud yolunu dolduruyor. Goblen, esas olarak rotada tüneller olacağı için oluşturulur. SD tünellerine göre ulaşım açısından dedikodu ve özellikle operasyon güvenliği uygun değildir. Kiovatky Ernov ve lifice arasındaki viraj 2+1 JZDN şerit, yani yol uzun köpeği 21 kilometre şeklinde olacaktır. Tüm rota saatte 110 kilometre olmalıdır.
STI rotasında iki tane seçtik. Erken, seçilen bölümde, üst sınırdaki işlem 2+1 kapasitesi ve alt sınırı 2+2 ile tasarlanacaktır. Bu, 2+1'in kapasitn yapamayacağı anlamına gelir. Turnov aracılığıyla USPODN 2+2'de. Bu yüzden şehir kategorisi etrafında tasarım yapmak bile mantıklı olmazdı. Ve Reim 2+2 çok doğal ve pürüzsüz, tarif edilen SD konuştu Jan Rdl.
Yolun inşası 2030 yılına kadar zat olmalıdır. SD, yolun 2032 ve 2033 yılları arasında açık olduğunu yerine getirir.
Bu yüzden şeffaflıklar üzerindeki bazı sloganları biliyordu, bu da Ada yeni yolları tarafından geri çağrıldı, bu da Jink'teki lifice ile Turnov'a bağlanması gerekiyordu. Yol, birkaç belediyenin köpeğine liderlik ediyor.
Yolların açılışının ve bölgenin geniş bir alanını ve UBV'nin hayatını görme babalarının, yakınlardan Turnov'a gelen Jaromra Horkov'un iş mili olduğunu düşünüyorum.
Turnov'da doğdum ve 77 yaşında hücreyi izliyorum. Çek Cumhuriyeti'nin benzersizliğiyle kumar oynarken, SD tarafından önerildiği gibi yolun göbeğine katılmayan Vojtch Marek umurumda değil.
İdii iki tünelden geçecek
Turnov ve lifice arasındaki Nov Peloky Yolu I/35'in inşaatı, OBC ve MST'nin merkezinin dışında transit taşımacılığı almalıdır. Tyi eksenleri birlikte 35 kilometre uzunluğundadır, tahmin yaklaşık 24 milyar taçtır. Rotaların ısırığı iki tünel olacak.
Yol M ama aynı zamanda Ada. Yeni yolu destekliyorum, örneğin yolda kaç kişi öldü ya da liderlik ettikleri belediyelerde kaç kişi acı çekiyor. Tutuklamadan türün sonuna kadar olmak idel olurdu. Ve bir uzlaşma aramamak ve bir stdav tpring vermemek. Turnov'dan Jan Ernnouz, daha sonra manzara ile ilgili olarak, manzara ile ilgili olarak tutacaktır, ancak bir dlnice gibi bir set.
Iju Burada, Cumhuriyet'in en iyi köşelerinden biri, ama bence Turnov'un bu yola ihtiyacı olduğunu söyledi.
Turnov'dan lifice'ye Nov Road'u yönlendirin.
Son intikamla ilgili sorular üzerine SL SLEDNICE'i doldurdular.
En teknik yapıyı aramakla ilgilidir. Rotayı sorguladığımızda, yirmi, otuz yıllık Zhtky Patnct'e geri dönelim. MV'nin EIA tarafından geçerli olduğu bina IE, binanın inşaatın ömrü üzerindeki etkisini değerlendirmiştir. Ve böylece Ubezpeil bakanı olan az olumsuz olarak yere gönderir.
Benzer şekilde, SD editörü Radek MTL. Yollar ve DLNICE editoryal, çevrenin yaşamı üzerindeki etkisinin en azından mümkün olması için iletişim kurmaya çalışan bir organizatördür. Kesinlikle I/35 yolunun yaratılacağını kesinlikle görüyorum. Gelecekte, olmasaydı tüm alan için büyük bir sorun olurdu. Bu yolu inşa etmek gerekir, SDL MTL.
Herkes için her zaman olacak böyle bir adamı aramak için güçleri tutabilir. Herkes için en uygun olmayacak. Ancak betonlu ve her yerde dlnice'i döndürdüğü zaman bir gözetleme. SD uzlaşmaya eğilimlidir. Bence burada makul bir uzlaşma bulabiliyoruz.
Evden Korku
Ada bir yaşam hakkındaki etkileri tartışıyor, ama evlerini sordular. Panel evinin pencerelerinin altında 50 metre sürecek. Tasarımcılar nasıl yıkmak istiyor? Belki de bükecek tek kişi. Böylece, SD Pepesk'ten Martin Ddek, bir gayrimenkul fiyatı olacak.
Tasarımcı özellikle kapalı olmalı. Bu onun bisikletleri. BT ayrıca inşaattan sonra bir pumendir. Kupka, gürültü sınırlarının yerine getirileceğine dair bir garanti var.

Yüzlerce insan Turnov'daki yeni yolu tartıştı. (19. Bezna 2025)
Başka bir görüşmeci, tünelin önderlik edeceği evlerin sarıldı. O da bakanlara cevap vermedi.
İnşaat söz konusu olduğunda, verilebilecek bireysel mülkün çalışması. Bu, harita olduğu anlamına gelir, nafot. Bakan, madenlerin herhangi bir vardiyaya girmesi durumunda, CODM'yi önlemek için adımlar atmayı durdurur ve adımlar atar.
Geolozch, jeoteknik przkum üzerinde, böylece problar jeolojik yapı şehirde olduğu için ilan edebilir. Ayrıntılı jeolojik haritalardan yükseltelim.
Bazı tartışmalar soru istemedi, ancak NZOR'u sunmak için içtiler. Bakan, J VM Bir kelime bilmiyorum. Bu, Far Prag'dan NM'ye geldiğinizde dinlenir. Roman Rkosnk, ekoterörist değiliz, ancak yol buraya gelmiyor, RJ hücrelerini yıkıyor ve hiç kimse hiçbir yere gitmeyecek.
Tartışma yedi ila sekiz ila sekiz orijinal olmalı, ancak tartışmanın modertor'u olan SD, Jan Rdl, Pidval AS'yi konuştu ve ADU Enk'i ASOV RMEC üzerinden çağırmadı. Yine de, Kupka, MTLA, ancak örneğin, Liberec bölgesi valisi Martin PTU tartışmayı tartışmanın resmi sonundan sonra bile ele aldı.
Tyi Bağımsız Binalar
Yol rotası bu binalara ayrılmıştır. Mimor Mimorov Kiovatky Ohrazenice Mimor Mimor Formları tutuklama. DL, Peleans ve Pepee tünellerini içeren Ohrazenice ve Valdtejnsko arasında 5.5 kilometre uzunluğunda olacak. 12.5 kilometre uzunluğunda Valdtejnsko başlık hacim birasını semil olarak takip edecek. Güçlü St. Myl lifice rotası uzun 14,5 kilometre.
Two MTL'de Nov Peloky Yolu I/35'in inşası, sadece tutuklamalarında marjlara dokunan Pla Esk RJ'nin fiyatını bile almıyor.
Kiovatky Ohrazenice ve Ernov arasında SD, 11,8 kilometrelik Typroud yolunu dolduruyor. Goblen, esas olarak rotada tüneller olacağı için oluşturulur. SD tünellerine göre ulaşım açısından dedikodu ve özellikle operasyon güvenliği uygun değildir. Kiovatky Ernov ve lifice arasındaki viraj 2+1 JZDN şerit, yani yol uzun köpeği 21 kilometre şeklinde olacaktır. Tüm rota saatte 110 kilometre olmalıdır.
STI rotasında iki tane seçtik. Erken, seçilen bölümde, üst sınırdaki işlem 2+1 kapasitesi ve alt sınırı 2+2 ile tasarlanacaktır. Bu, 2+1'in kapasitn yapamayacağı anlamına gelir. Turnov aracılığıyla USPODN 2+2'de. Bu yüzden şehir kategorisi etrafında tasarım yapmak bile mantıklı olmazdı. Ve Reim 2+2 çok doğal ve pürüzsüz, tarif edilen SD konuştu Jan Rdl.
Yolun inşası 2030 yılına kadar zat olmalıdır. SD, yolun 2032 ve 2033 yılları arasında açık olduğunu yerine getirir.
