Dar siyah minyatürlerdeki kışkırtıcı sarışın, otomobil şirketinin tüm dünyada çığ gibi yayılan viral videolarının yayınlandığı yeni bir reklamda lüks otomobil Bentley’in özelliklerini vurguluyor.
Sosyal medya kullanıcılarında bile her gün bu videonun parodileri çıkıyor. Salı günü, onun örneğini takip ederek, Lomnice nad Popelkou’dan gönüllü itfaiyeciler sevgili Tatra köpeklerini tanıttılar.
Model, mükemmel bakımlı tırnaklarıyla Pepych’in arabasına doğru eğilerek, Bentley’in logosunun sembolüne – kiremitli B harfi – hafifçe karalarken, üniformalı itfaiyeci Kamila, kaskı ve beline bağlı kaya botlarıyla gösterişli bir şekilde geleneksel kırmızı-beyaz Tatra giyiyor. logo.
Kırk saniyelik parodi sırasında seyirci, dekore edilmiş bir Bentley’in ve tam donanımlı bir itfaiye kamyonunun iç kısmına bir göz atıyor. Hasika direksiyonunun boyasına baktı ve hatta arabayı yana indirdi.
Video gururla gösteriliyor ve gönüllü itfaiyecilerin hangi arabayı tercih edeceği konusunda hiçbir şüpheye yer bırakmıyor. Tabii ki, bir itfaiyeci olarak Lomnica korosu üyelerinden biri olan Martin Strnsk mlad’a izin veriliyor.
Eğlenin ve oynayın
Lomni itfaiye teşkilatı tarafından çekilen reklamın kahramanı tanker şoföründen (CAS) başkası değil. Komutanın kayıtları için olan araba, makineli tüfek ve şu itfaiye araçları. Strnsk, trafik kazalarından kazalara kadar her türlü olaya ilişkin sürüş raporunu yayınlıyor.
Gönüllü itfaiyenin bir birimi yüz bin birime çıkıyor. Onlarla gerçekten çok şey yaptı, dovv.
Gönüllü itfaiyeci Kamila Polachov, hem eğlendirmeyi hem de itfaiye teşkilatının sosyal konulardaki erişimini artırmayı amaçlayan parodinin ana kahramanı rolünü üstlendi.
Video aynı zamanda kızların birliklere katılmasını engellemeyi de amaçlıyordu çünkü çoğu zaman Strnsk gibi çalışkan erkekler de var. Videoyu yayınladığı Youtube, Facebook ve Instagram’da ulaşılamayınca, önleme ve yangınla mücadele mesajları karşılığında insanların projelerini ortaya koymayı başardı.
Bu şekilde yeni bir itfaiye teşkilatı oluşturulabilir ve ona göre bu teşkilatların sayısı hiçbir zaman yeterli olmaz. Günümüzün genç nesli iki kişilik birinin kendini bu işe adayacağı bir nesil değil. İnsanları toplayan bildiğim tüm birimler toplanıyor. Kızların sosyal ağındaki ilk parodiler.
Strnskho’nun genç meslektaşı videoyu oluşturma fikrini ortaya attı ve fikri sevgiyle buluştu. İki saat içinde ünlü reklamın lomnick versiyonu yaratıldı ve bu sadece itfaiye camiasında değil, hayalleri de ateşledi.
Şu ana kadar gördüklerimin en başarılısı Facebook’ta bir kullanıcıya yorum yapmak. Arkamdalar. Lep orijinal değil, pitakvai dal.
Sosyal medya kullanıcılarında bile her gün bu videonun parodileri çıkıyor. Salı günü, onun örneğini takip ederek, Lomnice nad Popelkou’dan gönüllü itfaiyeciler sevgili Tatra köpeklerini tanıttılar.
Model, mükemmel bakımlı tırnaklarıyla Pepych’in arabasına doğru eğilerek, Bentley’in logosunun sembolüne – kiremitli B harfi – hafifçe karalarken, üniformalı itfaiyeci Kamila, kaskı ve beline bağlı kaya botlarıyla gösterişli bir şekilde geleneksel kırmızı-beyaz Tatra giyiyor. logo.
Kırk saniyelik parodi sırasında seyirci, dekore edilmiş bir Bentley’in ve tam donanımlı bir itfaiye kamyonunun iç kısmına bir göz atıyor. Hasika direksiyonunun boyasına baktı ve hatta arabayı yana indirdi.
Video gururla gösteriliyor ve gönüllü itfaiyecilerin hangi arabayı tercih edeceği konusunda hiçbir şüpheye yer bırakmıyor. Tabii ki, bir itfaiyeci olarak Lomnica korosu üyelerinden biri olan Martin Strnsk mlad’a izin veriliyor.
Eğlenin ve oynayın
Lomni itfaiye teşkilatı tarafından çekilen reklamın kahramanı tanker şoföründen (CAS) başkası değil. Komutanın kayıtları için olan araba, makineli tüfek ve şu itfaiye araçları. Strnsk, trafik kazalarından kazalara kadar her türlü olaya ilişkin sürüş raporunu yayınlıyor.
Gönüllü itfaiyenin bir birimi yüz bin birime çıkıyor. Onlarla gerçekten çok şey yaptı, dovv.
Gönüllü itfaiyeci Kamila Polachov, hem eğlendirmeyi hem de itfaiye teşkilatının sosyal konulardaki erişimini artırmayı amaçlayan parodinin ana kahramanı rolünü üstlendi.
Video aynı zamanda kızların birliklere katılmasını engellemeyi de amaçlıyordu çünkü çoğu zaman Strnsk gibi çalışkan erkekler de var. Videoyu yayınladığı Youtube, Facebook ve Instagram’da ulaşılamayınca, önleme ve yangınla mücadele mesajları karşılığında insanların projelerini ortaya koymayı başardı.
Bu şekilde yeni bir itfaiye teşkilatı oluşturulabilir ve ona göre bu teşkilatların sayısı hiçbir zaman yeterli olmaz. Günümüzün genç nesli iki kişilik birinin kendini bu işe adayacağı bir nesil değil. İnsanları toplayan bildiğim tüm birimler toplanıyor. Kızların sosyal ağındaki ilk parodiler.
Strnskho’nun genç meslektaşı videoyu oluşturma fikrini ortaya attı ve fikri sevgiyle buluştu. İki saat içinde ünlü reklamın lomnick versiyonu yaratıldı ve bu sadece itfaiye camiasında değil, hayalleri de ateşledi.
Şu ana kadar gördüklerimin en başarılısı Facebook’ta bir kullanıcıya yorum yapmak. Arkamdalar. Lep orijinal değil, pitakvai dal.