Teknik Yönetim Belediye Başkan Yardımcısı ve Jiří Šolc (evet) 'e göre, sonuç bir başarı. “Bizi tehdit eden büyük para paketinden, iş ve uzun süreli müzakereler tam anlamıyla iddiaların onda biri keşfetti.”
2010-2019 yılları arasında anlaşmazlık. O zamanlar DPMLJ için Busline, Jablonec ve çevresindeki belediyelerde ve ayrıca Liberec'te otobüs taşımacılığının yaklaşık yüzde 40'ını taşeron olarak taşeronluk sağladı.
Yılda yaklaşık 150 milyon kron için bir sözleşmeydi. Ancak 2016 yılında Liberec, sözleşmenin DPMLJ için dezavantajlı olduğunu gösteren bir denetime sahipti. Denetçi, makul kârın söz konusu taahhüdünün riskli olduğunu düşündü.
Şirketin çözümünde bir maç bulamadılar, bu nedenle 2018'de Busline sözleşmesi sona erdi ve DPMLJ'den sonra makul karı geri ödemeye başladı. Bu parayı tekrar nakliye sağladığı şehirlerde istedi, ancak reddetti ve dpmlj onlar tarafından değerlendirildi.
Bu Anlaşma sayesinde, DPMLJ Martin Heřmánek'in yasal temsilcisi altındaki tüm davalar sona erecek. Konsey toplantısında “Yıllarca süren müzakerelerden sonra Busline dostane bir çözüm üzerinde ilerledi.” Dedi.
Sonuçta bulunan Liberec anlaşmasına göre, DPMLJ yaklaşık 16 milyon CZK ve Jablonec ve Jablonec bölgesi belediyelerine BUSLINE için yeterli kar ödenmesi için 15 milyon CZK üzerinden bağlantılı diğer belediyeler verecek.
Ulaştırma şirketi, komşu Jablonec Nad Nisou'nun hisselerinin yüzde 0,38'ine sahip bir azınlık sahibi ile Liberec'in sahip olduğu en büyük şirkettir. Bugün şirket, bölgesel şehirde, çevredeki köylere toplu taşıma ve ayrıca Jablonec'e bir tramvay bağlantısı sağlıyor.
2019'dan beri Jablonec'te toplu taşımayı önemsemedi. Şu anda kamu ihalesinde sözleşmeyi kazanan ICOM Transport Group'tan čSad Slaný tarafından sağlanıyor. Busline, Liberec bölgesi tarafından sipariş edilen Jablonec ve Liberec bölgesel ulaşımından sorumludur.
2010-2019 yılları arasında anlaşmazlık. O zamanlar DPMLJ için Busline, Jablonec ve çevresindeki belediyelerde ve ayrıca Liberec'te otobüs taşımacılığının yaklaşık yüzde 40'ını taşeron olarak taşeronluk sağladı.
Yılda yaklaşık 150 milyon kron için bir sözleşmeydi. Ancak 2016 yılında Liberec, sözleşmenin DPMLJ için dezavantajlı olduğunu gösteren bir denetime sahipti. Denetçi, makul kârın söz konusu taahhüdünün riskli olduğunu düşündü.
Şirketin çözümünde bir maç bulamadılar, bu nedenle 2018'de Busline sözleşmesi sona erdi ve DPMLJ'den sonra makul karı geri ödemeye başladı. Bu parayı tekrar nakliye sağladığı şehirlerde istedi, ancak reddetti ve dpmlj onlar tarafından değerlendirildi.
Bu Anlaşma sayesinde, DPMLJ Martin Heřmánek'in yasal temsilcisi altındaki tüm davalar sona erecek. Konsey toplantısında “Yıllarca süren müzakerelerden sonra Busline dostane bir çözüm üzerinde ilerledi.” Dedi.
Sonuçta bulunan Liberec anlaşmasına göre, DPMLJ yaklaşık 16 milyon CZK ve Jablonec ve Jablonec bölgesi belediyelerine BUSLINE için yeterli kar ödenmesi için 15 milyon CZK üzerinden bağlantılı diğer belediyeler verecek.
Ulaştırma şirketi, komşu Jablonec Nad Nisou'nun hisselerinin yüzde 0,38'ine sahip bir azınlık sahibi ile Liberec'in sahip olduğu en büyük şirkettir. Bugün şirket, bölgesel şehirde, çevredeki köylere toplu taşıma ve ayrıca Jablonec'e bir tramvay bağlantısı sağlıyor.
2019'dan beri Jablonec'te toplu taşımayı önemsemedi. Şu anda kamu ihalesinde sözleşmeyi kazanan ICOM Transport Group'tan čSad Slaný tarafından sağlanıyor. Busline, Liberec bölgesi tarafından sipariş edilen Jablonec ve Liberec bölgesel ulaşımından sorumludur.