Demiryolları sözcüsü Nela Eberl Friebov, projenin önemli bir kısmının ara bölümlerdeki rafın yeniden canlandırılması ve Doln Polubn istasyonuna yeniden kurulması olduğunu açıklıyor.
Eska'nın kuzey komşusu da kasabalar arasında benzersiz dişli çark treni giderken dişli çark zorlamalı çekişini kullanıyor. Eberl Friebov'a göre asfaltsız tren, Polonya demiryolu şirketi tarafından devlet sınırından Szklarska Poreba Grna istasyonuna kadar olan bölümdeki rayları değiştirmek ve iki demiryolu geçişini güvence altına almak için kullanılacak.
Demiryolu birliği Tanvald'ın editörü Petr Proke, hattın en son geçen yüzyılın seksenli yıllarında yeniden inşa edildiğini ve şu anda çok kötü bir teknik durumda olduğunu ve bunun gelecekte sürdürülemez olduğunu söylüyor.
Ve ilk olarak, teknik koşullar nedeniyle, on yıl boyunca kimsenin efsane çarklara yatırım yapmaması nedeniyle, Demiryolu Şirketi, yeniden yapılanma tamamlanana kadar geçen Kasım ayında tarihi trenlerin işletilmesini yasakladı. Yıl sonuna kadar, Eberl Friebov'un imzası olan beşinci yılın 15 Nisan'ından sonra pullukla temizlenmeyecek özel dişli bileşenleri ve çelik işleri üretilecek.
Hem maceracılar hem de turistler dünyayı istiyor
12 kilometre uzunluğundaki monoray hattı geçmişte ulaşımda vazgeçilmez bir yer tutuyordu. Bu rotadaki trenler 235 metrelik zorlu bir yol kat etse de, Jizera Dağları ile Krkonoe Dağları'nı birbirine bağlıyordu. Çek demiryollarının incisi denmesi boşuna değil ve dişli yardımcı yolda demiryolu uzmanlarını ve sıradan turistleri yedim.
Geçen yıl 12 bin kişinin yolculuk yaptığı sadece 6 nostaljik tren gönderdik. Zubak'tan bahsediyorum çünkü oyunun bizim tarafımızdan oynandığı çok açık diyen Proke, bölgenin yardımı olmasaydı sonucun bu kadar iyi olmayacağını da sözlerine ekledi.
Liberec bölgesi, son derece popüler olan nostaljik gezilere mali destek sağlıyor. Bu yıl tarihi motosikletlerle yolculuk yapıyoruz ve yeniden yapılanma sonrasında tekrar buharlı lokomotifleri kullanacağız. Zubnicov'un izinin turistler tarafından çok daha fazla ziyaret edilmesi ve daha çekici olması doğru, tıpkı sizin gibi Itava kız öğrenci, diş ağrısının tutkusu olduğu gerçeğini gizlemeyen Proke şarkısını söylüyor.
Tanvald belediye başkanı bile Zubaka'ya yapılan yatırımın karşılığını aldığından emin. Biz bunu çok destekliyoruz. Sanayinin ortadan kalkmasının ardından ülkemizde turizm çok önem kazandı. Nostaljik yolculuklara büyük bir talep var ve tıklım tıklım dolu. Liberec bölgesinin faaliyetlerimizde bizi desteklemesi önemli. Belediye Başkanı Vladimr Vyhnlek, onsuz mümkün olamayacağını söyledi.
Lithomik şirketi Chldek ve Tintra, bir buçuk milyon kron karşılığında etkinliğe katılmaya cesaret etti; bu, orijinal tahminden on beş milyon kron daha az satın aldı. Maliyetin yüzde 81'ini, yani 368 milyon kronu karşılayacak olan proje için sınır ötesi INTERREG Çek-Polonya programından sübvansiyonlar ayrıldı.
Eska'nın kuzey komşusu da kasabalar arasında benzersiz dişli çark treni giderken dişli çark zorlamalı çekişini kullanıyor. Eberl Friebov'a göre asfaltsız tren, Polonya demiryolu şirketi tarafından devlet sınırından Szklarska Poreba Grna istasyonuna kadar olan bölümdeki rayları değiştirmek ve iki demiryolu geçişini güvence altına almak için kullanılacak.
Demiryolu birliği Tanvald'ın editörü Petr Proke, hattın en son geçen yüzyılın seksenli yıllarında yeniden inşa edildiğini ve şu anda çok kötü bir teknik durumda olduğunu ve bunun gelecekte sürdürülemez olduğunu söylüyor.
Ve ilk olarak, teknik koşullar nedeniyle, on yıl boyunca kimsenin efsane çarklara yatırım yapmaması nedeniyle, Demiryolu Şirketi, yeniden yapılanma tamamlanana kadar geçen Kasım ayında tarihi trenlerin işletilmesini yasakladı. Yıl sonuna kadar, Eberl Friebov'un imzası olan beşinci yılın 15 Nisan'ından sonra pullukla temizlenmeyecek özel dişli bileşenleri ve çelik işleri üretilecek.
Hem maceracılar hem de turistler dünyayı istiyor
12 kilometre uzunluğundaki monoray hattı geçmişte ulaşımda vazgeçilmez bir yer tutuyordu. Bu rotadaki trenler 235 metrelik zorlu bir yol kat etse de, Jizera Dağları ile Krkonoe Dağları'nı birbirine bağlıyordu. Çek demiryollarının incisi denmesi boşuna değil ve dişli yardımcı yolda demiryolu uzmanlarını ve sıradan turistleri yedim.
Geçen yıl 12 bin kişinin yolculuk yaptığı sadece 6 nostaljik tren gönderdik. Zubak'tan bahsediyorum çünkü oyunun bizim tarafımızdan oynandığı çok açık diyen Proke, bölgenin yardımı olmasaydı sonucun bu kadar iyi olmayacağını da sözlerine ekledi.
Liberec bölgesi, son derece popüler olan nostaljik gezilere mali destek sağlıyor. Bu yıl tarihi motosikletlerle yolculuk yapıyoruz ve yeniden yapılanma sonrasında tekrar buharlı lokomotifleri kullanacağız. Zubnicov'un izinin turistler tarafından çok daha fazla ziyaret edilmesi ve daha çekici olması doğru, tıpkı sizin gibi Itava kız öğrenci, diş ağrısının tutkusu olduğu gerçeğini gizlemeyen Proke şarkısını söylüyor.
Tanvald belediye başkanı bile Zubaka'ya yapılan yatırımın karşılığını aldığından emin. Biz bunu çok destekliyoruz. Sanayinin ortadan kalkmasının ardından ülkemizde turizm çok önem kazandı. Nostaljik yolculuklara büyük bir talep var ve tıklım tıklım dolu. Liberec bölgesinin faaliyetlerimizde bizi desteklemesi önemli. Belediye Başkanı Vladimr Vyhnlek, onsuz mümkün olamayacağını söyledi.
Lithomik şirketi Chldek ve Tintra, bir buçuk milyon kron karşılığında etkinliğe katılmaya cesaret etti; bu, orijinal tahminden on beş milyon kron daha az satın aldı. Maliyetin yüzde 81'ini, yani 368 milyon kronu karşılayacak olan proje için sınır ötesi INTERREG Çek-Polonya programından sübvansiyonlar ayrıldı.