Her 10 kişiden 4’ü online market müşterisi

zitzit

New member
Her 10 kişiden 4’ü online market müşterisi


Her 10 internet kullanıcısından 4’ünün sayısal marketlerden ilişki yaptığı Türkiye, yerde alanda materyalizm ilk sırada yer alıyor.


Her yıl 230 ülkede insanların çevrimiçi davranışlarına ilişkin küresel raporlar hazırlayan We Are Social ve Kepios’un Temmuz 2022 araştırmasında, 16-64 yaş grubundaki internet kullanıcılarına her hafta online market alışverişi yapıp yapmadıkları soruldu. Türk internet kullanıcılarının yüzde 43,5’luk kısmının her hafta online market alışverişi yaptığı belirlenirken, Türkiye yerde oranla materyalizm ilk sırada yer öncü. Dünya sıralamasında Türkiye’yi, Tayland (Yüzde 42,7), Güney Kore (Yüzde 40,9) ve Meksika (Yüzde 40,2) izledi. Online alışverişin yaygın olduğu Avrupa ülkelerinde Türkiye’nin akabinde en yüksek oranlar Yunanistan (Yüzde 34,4), İngiltere (Yüzde 28,1) ve Fransa’bile (Yüzde 23,1) gerçekleşti.

Ankara – Ahmet Terzi






YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi’ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse da özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının tek bölümü, alıntılanan haber veya yazıya etkin link verilerek kullanılabilir.


Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.