İki yerine dört şerit. Novoborsk “otoyolu” daha güvenli ve sorunsuz bir trafik vaat ediyor

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Tıpkı otoyolda olduğu gibi, Svor ile Nov Bor arasında araba sürmeyi de düşünün. Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü (SD), ilk kez ücretsiz tipte olmak üzere buraya iki şeritli yol yaptı.


Saniyeler çok tehlikeliydi, burada çok fazla kaza yaşandı, son dönemde 150'ye yakın ölüm ve yaralanma yaşandı. 3,5 kilometre uzunluğundaki bölüm SD genel editörü Radek Mtl olarak tüm bunları yollarda görmek istemiyoruz.


Ona göre yoldan geçen araba sayısı artıyor. Uzmanlar, 2035 yılı için şehirden günde 17.000 otomobilin geçeceğini tahmin ediyor. Bu bölümde ilk kez çok işlek iki yolun, I/9 ve I/13'ün kavşağına geleceksiniz. Bu nedenle yolu, yön bakımından birbirinden ayrılan iki şeride ayırdık.


Eskiden dönüş ve dönüş şeritlerinin bulunduğu Novho Bor yakınındaki paralı yol da değiştirildi. Svor köyünde mevcut kiovatka tehlikesinin yerini artık taç kiovatka aldı. Yazı işleri müdürü, tüm bu hakların güvenlik ve sorunsuz çalışma sağlayacağını ifade ediyor.


544 milyon krona mal olan inşaatın temelini, ikisi göçmen yolunu açan yeni köprüler oluşturuyor. Bu şekilde orman ve kamu arazilerine erişim gibi mühendislik yollarının ve bunlara eşlik eden yolların bölümleri inşa edilir.


Biraz borçla yapmayın



Liberec bölgesinin valisi Martin Pta'yı selamlıyorum. Bu hakların trafik güvenliğinde önemli bir artışa yol açacağını biliyorum, çünkü yolun düz uzun bölümü hız sınırının sadece tavsiye edilmesine yol açtı. Fikirler için tamamen ücretsizdir, Pta'm.


Sadece bitmiş kesimden değil, aynı işlemin diğer kesimlerde de yapılabilmesinden dolayı mutluyum. Bu bölgenin ihtiyacı olan diğer yapılar için de çevre izinleri arıyoruz. Vali, örneğin Esk Lpa çevre yolunda çok ihtiyaç duyulan trafiğe izin verildiğini açıkladı.


SD navc, I/9 güzergahı üzerinde Svor köyünün iki kilometre uzunluğunda bir yan yolunu hazırlıyor. Bu yıl inşaata başlamak istiyor. Mtl, bypass'ı devreye almak ve böylece trafiği 2027'de Svor'dan yönlendirmek istiyoruz, diye açıklıyor. SD, en geç 2027 yılında Nov Bor Doln Libchava bölümünün inşaatına başlamayı planlıyor.


Bazı bölge sakinleri Svor ile Nov Bor arasındaki yolun yeni şeklinden memnun. Umurumda değil. Perşembe sabahı trafiğin kapatılması törenine katılan Svor sakinlerinden biri, bunun boşa gittiğini düşünüyorum. N'ye göre saniye serbestti.


Buraya büyük miktarda sağlıklı ormanın düşmesine üzüldüm. Buradaki ağaçları kestiklerinde gözyaşı aktı, tam tersi.


Mtl'ye göre ise tam tersine inşaat nedeniyle peyzajda ağaç büyüyecek. Kesilen bir ağaç her zaman tatsızdır çünkü bir parçası satılacaktır. Öte yandan, SD'nin yaptığı ağaç bahisi, kaç tane olduğu değil, iki ve üç katıdır. Bugün Çek Cumhuriyeti'nde, yedek konut alanında SD olmayan bir ağaç dikecek hiçbir kuruluş yok, Mtl'ye karşı çıkıyor.