Kadifeyi hatırladığınız zımpara kağıdı sayesinde Lindava’dan Tour de France kupasını alın

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Lindava’dan Escolipska’da ve ikonik Champs Elyses bulvarında Pae’nin merkezine kadar köyleri vardı. Yılın 23’ünde haftalık ve 3400 kilometreden fazla olmayan etap inişinin toplam hacmini başın üzerine çıkaracak olan Lasvit Ajeto cam fabrikasından kilo camın yolu budur.


Size kuzeyde yapılan kupaları verdi, ancak Star dmy’nin 110. yılında en iyi sprinter, tepe ve genç biniciyi efsanevi baştan çıkarıcı olarak paylaştı.


Lasvit, dünyadaki spor ve kültürel etkinlikler için birçok kupa üretmiş olsa da, tüm ekip, en ünlü bisiklet etkinliği olan Tour de France’ın ilk ödülünün istisnai bir etkinlik olduğunun farkındadır.


Lasvit şirketinin halkla ilişkiler müdürü Anna Minakov, bana meslektaşlarımız her şeyin üstünde ve hiçbir şeyin üzerinde gibi görünse bile, göze çarpmayan bir şey olsa bile bir anda bir ödül olduklarını söylüyor. Gerçekten eşsiz bir şekil ve tasarım, yani uzmanlık açısından bile bizim için harika bir proje.


Ödüller üzerindeki çalışma, başvuru sahibine teslim edilmeleri planlanan tarihten altı ay önce başladı. İlk olarak, geleneksel Koda Tasarım ekibinin sorumluluğunda olan tasarım geliştirilir. İşbirlikçinin tutuklanmasından bu yana harika bir kapı düzenleyicimiz var. Kupanın somut şekli bize, koda Auto’nun tasarımcısı Peter Olah’a kalmış.


Leton kupaları, bunlara kıyasla tam olarak tanımlanmış çizgilere sahiptir. Hassasiyetin çok önemli olduğu ve en küçük detayın bile genel sonuca etki ettiği otomobiller ve bisiklet dünyasıyla paralellik gördüğümüz bunlara hassasiyet ve teknik özellikler kattık.


Şekil, liderdeki bir peloton gibidir



Ona göre kupanın şekli, baştan çıkarmanın kendisinden ilham alan ve tarihsel olarak ilk kupanın yaratılması sırasında karşılıklı işbirliği çerçevesinde ince ayar yapılan aynı temel tasarımdan geliyor.


En altta her zaman bir irok vardır, bu da inişin en başında çok sayıda olan ve ondan yavaş yavaş favori olarak kristalleşen pelotonu sembolize eder. Yalnızca bir Vtz vardır ve bu, kupanın en yüksek noktası olan maça ile temsil edilir. Oluşturulan tasarım daha sonra prototip haline getiriliyor, slip teknikleri ile çalışılıyor ve ancak nihai tasarımda herkes hemfikir olduğunda üretime geçiyoruz.


İlk önce örnekleri uçurdukları hu’ya gidiyoruz. Daha sonra numune soğutulur ve giysiler çıplak ve aşağıdadır veya bir tüp değil, bir tür tüptür. Daha sonra dekor tasarımcı tarafından verilir. Ardından, zımparalamanın kesimini ve derinliğini modelliyoruz, diyelim ki, parlaklığı ve matlığı azaltıyoruz, Minakov, mastarların basitleştirilmiş prosedürünü anlatıyor.


Son yıllardan itibaren dekorasyon dışında teknik olarak da kullanılan uçuş kupası, pırlanta ile kesilmek yerine artık taştan bir kedi ile kullanılmaya başlanmıştır. Zımpara kağıdına yumuşak, kadifemsi bir yüzey veren eski bir geleneksel tekniktir. Günümüzde çok sık görülmez, çünkü taşın aynı işareti çelikte tutması için sürekli bilenmesi ve honlanması gerekir. PR yöneticisi, bunu pek çok kişinin bilmediğini açıklıyor.


koda Auto, 2004 yılından bu yana üç Büyük Turun en ünlüsünün sponsoru olmuştur. Kupalarla ilgili işbirliğine ek olarak şirket, organizatörlere editoryal araç da dahil olmak üzere bir raporlama araçları filosu sağlar. Aynı zamanda en iyi sprinter için yeşil mayo yarışmasına da sponsorluk yapmaktadır. Bu forma, bu yıl tasarımını değiştirdi ve yeni bir kurumsal kimlik ve Auto kodunun birleşik sembollerini sunuyor.