Liberec taksilerin intikam eksenidir, arabaları belediye binasından ve sokaklardan kaybolmuştur

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Bolt, Uber, Liftago, paylaşımlı bisikletler veya elektrikli scooterlar. Bunların hepsi klasik vergilere yeni alternatiflerdir. Taksiler muhtemelen yolcuların toplantı sırasında doğrudan binmesi için değil, belirli yerlere gidiyor.


Bu nedenle Liberec şehri, sahip olduğu otoparklarda taksi hizmetlerinin koşullarını değiştiriyor ve fiyatlarını yeniden ayarlıyor.


Bana öyle geliyor ki, pano adı verilen siparişler, mobil uygulamalar ve web portalları çağında yirmi yıl önce olduğu kadar popüler değil. Taksi hizmetlerinin arabalarının şehrin sokaklarına gitme olasılığı çok daha yüksek ve bu durumda taksi merkezinden mi yoksa belediye arazisinden mi gittikleri önemli değil. Belediye başkanının belediye başkan yardımcısı, bu nedenle taksi şoförleriyle birlikte kendimizi tarttıktan sonra, maruz kalan şehirlerdeki plaka sayısını azaltmaya karar verdik ve son yirmi yılın enflasyonunu da hesaba katarak şehir ücretini ayarladık, yorumunu yaptı. teknik servis ve bilgi teknolojisi Ji Olc.


İndirim, örneğin Rumunia Caddesi’ndeki Palce Syner’deki toplantıda veya belediye binası ile ana cadde arasında gerçekleşecek. Fgnerov Caddesi’ndeki geleneksel panel şimdilik değişmeden kalacak.


Belediye meclisi yükselişte



Olka’ya göre, klasik park yerlerinin yerine taksiler için yaklaşık on yerin yıkılması gerekiyor. Bu durum özellikle şehrin mavi abonelik tabelası yaptırmak istediği Palce Syner’i etkileyecek.


Mavi kartlar olacak, onlara olan talep gerçekten çok büyük. Şimdilik belediye binasındaki işleri bana bırakalım. Elektromobiliteyi de geliştireceğiz ve gelecekte belediye binasında bir şarj istasyonu hayata geçireceğiz. Veya onları nvtvnk’nin ihtiyaçları için bırakalım, diye ekledi olc.


Taksi otoparkının fiyatı bir gün böyle olacak, daha önce olmadı. Burada fiyatın yirmi yıldır aynı olduğunu, genellikle yılda on bin kron ödendiğini öğrendik. Nmstek’e yirmi ödeme yapılacağı belirtildi.


2015 yılı sonunda birkaç taksi hizmeti işletmecisi ve 2017 yılında bir taksi hizmeti işletmecisi ile imzalanan sözleşmeler, taksi hizmetlerini bir park alanıyla sınırlandırdı ve alan başına yıllık on bin krona karşılık gelen park kartları verdi.


Liberec’te taksi hizmetlerinden elde edilen toplam yıllık gelir 370 bin krondur. Enflasyon ancak yeni yılda açıklanacak ama şehrin merkezinde bir şehrin olması da hayal olacak. Olc, taksilerle 5’inci yılın 1 Ocak’ından itibaren yeni bir sözleşme imzalayacağımızı da sözlerine ekledi.


Evin inşaatı Fgner tarafından not edildi



Ayrıca taksi işinde de hızlı değişimler yaşanıyor. Uber ve Bolt gibi benzer taşımacılık şirketlerinin hiçbirinde yönetim kurulu yoktur.


Verginin Fgnerov Caddesi’nde toplanması şimdilik değişmeyecek. Alanı park etmek için kullanamadı, orada arabalar için halka açık park yeri yok. Burası onların geleneksel şehri, orası önemli değil, diye bitirdi Olc.


Ancak gelecekte Fgnerc olarak adlandırılan modelde herhangi bir değişiklik olmayacağı da göz ardı edilmiyor. Beş yıl içinde oraya yeni bir konut binası, yani özel eski konteynerlerden yapılmış bir ev inşa edilmeli. O kadar yüksek bir ihtimal ki, nihayet hayata geçerse projeye özel trafik izni verilecek.