NJ'ye göre, tahmini depolama, inşaat çalışması ve malzemenin ilk fiyatları ile bağlantılı olarak yaklaşık yüzde 60'ı davet edilmiştir. Liberec'ten Prag'a JZDA TRV 160 dakika trenle, modernizasyondan sonra 68 dakika BT olurdu.
Eleznice Pavel Payar'ın taze editörüne göre, yeni gezginler yeni bir iki -iz olacak ve elektrikli olacak ve hız ve saatte 200 kilometre davet edebilen Ada Peloek ile terleyecek.
Projenin ısırığı böylece Frdlant VBKU'daki çizginin elektrifikasyonu ve Krlov Nad Labem, EKL avlusuna bağlı kapasite.
Bağımsız bir proje, Liberec'teki Elezn istasyonunun, taşıma terimine dönüştürülmesi gereken ve taşımayı otobüs ve toplu taşıma ile bağlayan modernizasyonudur.
Elezn'in Prag'daki Liberec'ten Tra, 19. yüzyılın ikinci yarısında Liberec bölgesindeki pistle aynı şeyi yaptı. Bu zamandan beri modernleşmedi. Prag'a giden yol Monoray ve bugün Liberec TRV 160 dakikadan ana intikama yolculuk.
Tra Pome ve Frdlant
Eşikteki doğru yol LTA'da gösterilmiştir, 1990'dan beri 16 çalışmayı işlemektedir. 2003 yılında, UV 2010 yılının trenleri daha hızlı çalışacak. Ancak Eska'daki entranaum Eska'yı aldı.
Pistin modernizasyonundan sonra, Prag'a yolculuk 68 dakikaya dökülmeli ve bu yüzden Lepepenin bölgesi Prag'a değil, aynı zamanda bir öncelik olan komşu Polonya ve Nmecko'ya bağlıdır. Ayrıca, Frdlant bölgesinin alanı, gelişimlerini destekleyecekleri phraninch'in mevcudiyeti ile geliştirilmelidir.
Liberec bölgesi topraklama belgelerinin modernizasyonunda yer almış olmalı, bu nedenle Nisan ayında rotadaki belediyelerin sularıyla bir tane olmalıdır. Vali, ev sahibinin Nisan ayı sonunda milletvekillerinin odasını tartışacağını da sözlerine ekledi.
Eleznice Pavel Payar'ın taze editörüne göre, yeni gezginler yeni bir iki -iz olacak ve elektrikli olacak ve hız ve saatte 200 kilometre davet edebilen Ada Peloek ile terleyecek.
Projenin ısırığı böylece Frdlant VBKU'daki çizginin elektrifikasyonu ve Krlov Nad Labem, EKL avlusuna bağlı kapasite.
Bağımsız bir proje, Liberec'teki Elezn istasyonunun, taşıma terimine dönüştürülmesi gereken ve taşımayı otobüs ve toplu taşıma ile bağlayan modernizasyonudur.
Elezn'in Prag'daki Liberec'ten Tra, 19. yüzyılın ikinci yarısında Liberec bölgesindeki pistle aynı şeyi yaptı. Bu zamandan beri modernleşmedi. Prag'a giden yol Monoray ve bugün Liberec TRV 160 dakikadan ana intikama yolculuk.
Tra Pome ve Frdlant
Eşikteki doğru yol LTA'da gösterilmiştir, 1990'dan beri 16 çalışmayı işlemektedir. 2003 yılında, UV 2010 yılının trenleri daha hızlı çalışacak. Ancak Eska'daki entranaum Eska'yı aldı.
Pistin modernizasyonundan sonra, Prag'a yolculuk 68 dakikaya dökülmeli ve bu yüzden Lepepenin bölgesi Prag'a değil, aynı zamanda bir öncelik olan komşu Polonya ve Nmecko'ya bağlıdır. Ayrıca, Frdlant bölgesinin alanı, gelişimlerini destekleyecekleri phraninch'in mevcudiyeti ile geliştirilmelidir.
Liberec bölgesi topraklama belgelerinin modernizasyonunda yer almış olmalı, bu nedenle Nisan ayında rotadaki belediyelerin sularıyla bir tane olmalıdır. Vali, ev sahibinin Nisan ayı sonunda milletvekillerinin odasını tartışacağını da sözlerine ekledi.