Yol ve Motor Direktörlüğü (RMD) sözcüsü Jan Rýdl, “Liberec için sadece bir karmaşık inşaat sezonuna neden olmak için pratik olarak en önemlisi yapıyoruz. İnşaatı yaklaşık dörtte bir taç için yaptık ve bu yılın inşaat sezonunun sonunda sürecek” diyor.
Rýdl, “Şu anda tüneli Děčín yönünde yeniden yapılandırıyoruz. Temmuz ayında trafik modunu çevireceğimizi ve teknik olarak karşı tarafa odaklanmaya başlayacağımızı varsayıyoruz” diyor.
Onun sözleriyle, onarılan tünel sadece Liberec'in bir taşıma arteri değil, aynı zamanda tüm Liberec bölgesidir. Son nüfus sayımına göre, günde yaklaşık 50.000 araba geçti. Otuz yıl, hatta 530 milyon araç bile. Sözcü, “Bu günlük sayıya geri dönersem, yaklaşık 50.000 otomobil yaklaşık 8.000 kargo otomobili. Bu, bu ulaşım kısmının yükünün gerçekten muazzam olduğu anlamına geliyor.” Diyor.
Tünelde, örneğin, asfalt yolları, kısıtlamalar, trafik işaretleri veya elektrik tedarik teknolojisi onarım sırasında restore edilir.
I/35 Yolu'ndaki Liberec Tüneli, operasyonunun 30 yılı aşkın bir süredir en büyük rekonstrüksiyona giriyor. (14 Nisan 2025)
Yüklenici olan Eurovia'dan Miroslav Slatinka, “Tüm renkleri ve kırık betonu patlatmaktan ibaret olan tünel iyileştirmesine yeni başladık. Takviye, iyileştirme ve son olarak genel kaplama ile tamir edilecek.” Diyor.
Baskınlar kapalı
Büyük yeniden yapılanma ayrıca Švermova Caddesi üzerindeki köprüye dokunuyor ve şimdi Babil yakınlarındaki Košická Caddesi üzerindeki köprüye çarpacak. 20 Nisan'dan itibaren otoyolda, Šumavská Caddesi'nden veya küçük yükten araba kullanmak mümkün olmayacak.
Buna ek olarak, Liberec'teki sürücüler şu anda U Mačál, Kunratická, Riegrov veya muzaffer sokakların kapanmasıyla günlük olarak başa çıkmalıdır. Čechova Caddesi'ndeki kapanma Paskalya tatillerinde sona erecek.
“Tabii ki, tünelin onarımı şehirde büyük bir müdahale.
“Şu anda, ısıtma tesisinin buhar boru hatlarıyla gömüldüğü čechova Caddesi'nde olanlar, iyi koordinasyonumuzun doğru bir örneğidir. Orada yüklenicilerini, onu ve sürücüleri kapatmaya hazır hale getirmek için biraz daha hızlandırmaya zorladık.
Rýdl, “Şu anda tüneli Děčín yönünde yeniden yapılandırıyoruz. Temmuz ayında trafik modunu çevireceğimizi ve teknik olarak karşı tarafa odaklanmaya başlayacağımızı varsayıyoruz” diyor.
Onun sözleriyle, onarılan tünel sadece Liberec'in bir taşıma arteri değil, aynı zamanda tüm Liberec bölgesidir. Son nüfus sayımına göre, günde yaklaşık 50.000 araba geçti. Otuz yıl, hatta 530 milyon araç bile. Sözcü, “Bu günlük sayıya geri dönersem, yaklaşık 50.000 otomobil yaklaşık 8.000 kargo otomobili. Bu, bu ulaşım kısmının yükünün gerçekten muazzam olduğu anlamına geliyor.” Diyor.
Tünelde, örneğin, asfalt yolları, kısıtlamalar, trafik işaretleri veya elektrik tedarik teknolojisi onarım sırasında restore edilir.
I/35 Yolu'ndaki Liberec Tüneli, operasyonunun 30 yılı aşkın bir süredir en büyük rekonstrüksiyona giriyor. (14 Nisan 2025)
Yüklenici olan Eurovia'dan Miroslav Slatinka, “Tüm renkleri ve kırık betonu patlatmaktan ibaret olan tünel iyileştirmesine yeni başladık. Takviye, iyileştirme ve son olarak genel kaplama ile tamir edilecek.” Diyor.
Baskınlar kapalı
Büyük yeniden yapılanma ayrıca Švermova Caddesi üzerindeki köprüye dokunuyor ve şimdi Babil yakınlarındaki Košická Caddesi üzerindeki köprüye çarpacak. 20 Nisan'dan itibaren otoyolda, Šumavská Caddesi'nden veya küçük yükten araba kullanmak mümkün olmayacak.
Buna ek olarak, Liberec'teki sürücüler şu anda U Mačál, Kunratická, Riegrov veya muzaffer sokakların kapanmasıyla günlük olarak başa çıkmalıdır. Čechova Caddesi'ndeki kapanma Paskalya tatillerinde sona erecek.
“Tabii ki, tünelin onarımı şehirde büyük bir müdahale.
“Şu anda, ısıtma tesisinin buhar boru hatlarıyla gömüldüğü čechova Caddesi'nde olanlar, iyi koordinasyonumuzun doğru bir örneğidir. Orada yüklenicilerini, onu ve sürücüleri kapatmaya hazır hale getirmek için biraz daha hızlandırmaya zorladık.