Geçen yıl, bölgesel şehirde paylaşılan bisikletler işleten NextBike, borçlanmalarda bir yıllık artış yüzde 77 kaydetti. İnsanlar geçen yıl bu ulaşım araçlarıyla 14.000'den fazla sürüş aldı. Ayda ortalama iki binden fazla ve günde 73.
“Harika bir haber ve üzerine inşa edilmenin mümkün olduğu olumlu bir eğilim. Bununla birlikte, projenin potansiyeli hala çok daha yüksek ve gelecek yıl yerlerin daha fazla optimizasyonunun ve daha verimli bisiklet teslimatının sağlanabileceğine inanıyoruz ”diyor Nextbike şehir için gelişti.
Yarım saat ücretsiz
Tüm borçlanmaların yüzde 90'ından fazlası 15 dakikadan fazla sürmedi ve serbest sınıra uymuyor. Bu yıl, Liberec Belediye Binası, artan faiz nedeniyle yarım saat ikiye katlanmak istiyor.
“Bu, sürüşü kullanıcılar için daha rahat hale getirmeli ve daha az yetenekli olan daha uzun bir mesafe ücretsiz çalışacaktır. 15 dakikanın ötesinde sürüş için ödeme yapmak istemeyen birçok yeni potansiyel kullanıcı için bir sınır olabileceği ortaya çıkıyor. Bu yüzden Nextbike ile bu şekilde gitmek istiyoruz ”diyor Mekansal Planlama, Mülkiyet İşleri ve Spor Adam Lenert Başkan Yardımcısı.
“Her zaman iyileştirilecek çok şey vardır, ancak genel olarak varsayımlarımız, paylaşılan bisikletlerin kentsel mikromobilite için popüler bir aksesuar olduğudur.” hizmet.
Çoğu zaman bisiklet, Fügnerova ve tren istasyonu terminali etrafında, NISA yakınlarındaki veya üniversite kampüsünün bulunduğu bisiklet yolunun yanında ödünç alındı. En fazla borçlanma Haziran ve Ağustos aylarında idi.
Geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da konutlarda tekerleklerle park etmek mümkün olmayacak. Numaraları aynı kalmalı ve istasyonlarda toplam 150 tane olacak. , “diyor Lenert'in olası değişiklikleri.
Barajın etrafında binmek
Jablonec Nad Nisou'da insanların onları bölgesel şehirden daha fazla kullandıkları ortak bisikletler de var. 2023'e kıyasla borçlanma sayısı yüzde 42 arttı ve kullanıcı tabanı yüzde 55 arttı. Toplamda, insanlar ayda 5.000'den fazla bisikletçi ve günde 176'sı olan 40.000 vakada bisiklet ödünç aldı. 130 tur ve 38 istasyonu vardı, Liberec'te olduğu gibi, ortalama sürüş 1.2 kilometre ölçüldü. En sık kullanılan istasyonlar yerel barajın etrafında bulunuyordu.
“Varsayımsal olarak, paylaşılan bisikleti kullananlar, arabalarının direksiyon simidinden kendisine geçerse 7.805 pound tasarruf ederse2. Aynı miktar bir yıl boyunca 358 olgun ağacı olan bir ormanla emilecek ”diyor Jablonec Çevre Vekili ve Stratejisi Lenka Opočenská.
Gelecekte, her iki şehir de talepkar arazi nedeniyle pedeleklerin kısmi dahil edilmesini düşünüyor. Örneğin, Adam Lenert'e göre Liberec, elektrikli bisiklet normal bir bisikletten yaklaşık beş kat daha pahalı olduğu için fiyatlarının sınırlarını vuruyor.
“Harika bir haber ve üzerine inşa edilmenin mümkün olduğu olumlu bir eğilim. Bununla birlikte, projenin potansiyeli hala çok daha yüksek ve gelecek yıl yerlerin daha fazla optimizasyonunun ve daha verimli bisiklet teslimatının sağlanabileceğine inanıyoruz ”diyor Nextbike şehir için gelişti.
Yarım saat ücretsiz
Tüm borçlanmaların yüzde 90'ından fazlası 15 dakikadan fazla sürmedi ve serbest sınıra uymuyor. Bu yıl, Liberec Belediye Binası, artan faiz nedeniyle yarım saat ikiye katlanmak istiyor.
“Bu, sürüşü kullanıcılar için daha rahat hale getirmeli ve daha az yetenekli olan daha uzun bir mesafe ücretsiz çalışacaktır. 15 dakikanın ötesinde sürüş için ödeme yapmak istemeyen birçok yeni potansiyel kullanıcı için bir sınır olabileceği ortaya çıkıyor. Bu yüzden Nextbike ile bu şekilde gitmek istiyoruz ”diyor Mekansal Planlama, Mülkiyet İşleri ve Spor Adam Lenert Başkan Yardımcısı.
“Her zaman iyileştirilecek çok şey vardır, ancak genel olarak varsayımlarımız, paylaşılan bisikletlerin kentsel mikromobilite için popüler bir aksesuar olduğudur.” hizmet.
Çoğu zaman bisiklet, Fügnerova ve tren istasyonu terminali etrafında, NISA yakınlarındaki veya üniversite kampüsünün bulunduğu bisiklet yolunun yanında ödünç alındı. En fazla borçlanma Haziran ve Ağustos aylarında idi.
Geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da konutlarda tekerleklerle park etmek mümkün olmayacak. Numaraları aynı kalmalı ve istasyonlarda toplam 150 tane olacak. , “diyor Lenert'in olası değişiklikleri.
Barajın etrafında binmek
Jablonec Nad Nisou'da insanların onları bölgesel şehirden daha fazla kullandıkları ortak bisikletler de var. 2023'e kıyasla borçlanma sayısı yüzde 42 arttı ve kullanıcı tabanı yüzde 55 arttı. Toplamda, insanlar ayda 5.000'den fazla bisikletçi ve günde 176'sı olan 40.000 vakada bisiklet ödünç aldı. 130 tur ve 38 istasyonu vardı, Liberec'te olduğu gibi, ortalama sürüş 1.2 kilometre ölçüldü. En sık kullanılan istasyonlar yerel barajın etrafında bulunuyordu.
“Varsayımsal olarak, paylaşılan bisikleti kullananlar, arabalarının direksiyon simidinden kendisine geçerse 7.805 pound tasarruf ederse2. Aynı miktar bir yıl boyunca 358 olgun ağacı olan bir ormanla emilecek ”diyor Jablonec Çevre Vekili ve Stratejisi Lenka Opočenská.
Gelecekte, her iki şehir de talepkar arazi nedeniyle pedeleklerin kısmi dahil edilmesini düşünüyor. Örneğin, Adam Lenert'e göre Liberec, elektrikli bisiklet normal bir bisikletten yaklaşık beş kat daha pahalı olduğu için fiyatlarının sınırlarını vuruyor.