Podhorsk kasabası arabalarla doldu, park ücretleri için yeni bir fikir

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Jizera Dağları’nın kuzey yamaçlarının altındaki yer şişme değil, bu nedenle Hejnice şimdi kilisenin yakınındaki merkezde ve Ferdinandov’da park yeri için ücret aldı.


Unsur, araç sayısının düzenlenmesi, park ve park alanlarına yönlenmesi ve dolayısıyla belediye kasasına neredeyse hiçbir katkısı olmayan günübirlik turistlerden elde edilen gelirdir. Saatte 10 kron ve saatte 50 kron fiyatı çok sayıda insanın park etmesi, üstelik bunun yüzde 21’inin düşeceğimiz KDV olduğunu öğrenince, belediye başkanının sorumlu olmasının ana nedenlerini açıklıyor. Jaroslav Demk, Facebook profilinde geleneklerin değişimini ele aldı.


Bu durumda, hasar tahsil edilecektir. David tainbruch yorumlarında yüreği kanamadı. Pazardaki değişimin ve yeni ithalat olasılığının ardındaki başka bir vizyon.


Jizera Dağları nedeniyle yeni anıt UNESCO Dünya Mirası Listesi’ne eklenmiş olsa da, şehir daha fazla park alanı inşa etmeyi planlıyor. Araçların Hejnice’nin merkezindeki sokakların kesişme noktalarını tıkamasına engel olmalılar.


Açık yerlerde büyük kapasiteli otoparklar kesinlikle oluşturulmamalıdır, park yapısını dağıtmak ve daha sonra dağlara ulaşmanızı sağlayacak toplu taşıma bağlantısı ile bir kombinasyon seçmek istiyoruz. Örneğin, Jizerek na Smdava’ya kayak otobüsü ve bisiklet otobüsü ile gitmek, Hensko’dakine benzer bir model, sakinlerin araçla gittiği, ancak halk otobüsü ve benzerleriyle daha uzun yolculuklar, belediye başkanı seçeneklerden birini geliştiriyor.


Park cezası fiyatı artacak



Ulaşım ve Mobilite araştırma ekibi, korunan alanlarda alternatif ulaşım sorunuyla ilgilenir, amacı aşırı araba trafiği sorununa etkili bir çözüm bulmaktır.


Mevcut araştırmalarına göre, kendi araçlarını mı yoksa toplu taşıma araçlarını mı kullanacağına genellikle otopark ve sahibi karar veriyor. Örneğin, park ücretinin yüzde 100’ünün ödenmesi, kendi arabasıyla yüzde 9 ve yüzde 20 daha az yolculuk yapılmasına yol açıyor.


Şehirdeki otopark ücretlerinin fiyatı gelecekte yükselebilir ve belediye başkanına göre elde edilen gelir, turizmde daha fazla yatırım için kullanılacaktır.


Hejnice şimdi örneğin yeni bir bilgi merkezi açtı, işletimi yüz binlerce dolara daha mal olacak. Bununla birlikte, otopark ücretinden elde edilen finansmanın kullanılmasının birincil amacı, beş yıl içinde Hejnice’de bir otopark ve yukarı Ferdinandov’un bulunduğu yerde daha küçük ikinci bir otoparkın oluşturulmasıdır. Diğer bir görev de, şehirde ziyaretçilerin durduğu, kilisenin aşağısında ve Ferdinandov’un eteğinde kesintisiz umumi tuvaletlerin inşa edilmesidir.


Hejnice belediye başkanı, Prag-Liberec-Frdlantsko demiryolu hattındaki durumun daha da ilerlediğini de duyurdu. Liberec’ten Prag’a giden demiryolu, tıpkı 19. yüzyılın ikinci yarısında Liberec bölgesindeki diğer demiryolları gibi bir inşaat alanıydı. O zamandan beri birçok modernizasyon oldu.