Semilsk ndra’nın tekrar yola çıkması gerekiyor, otobüslere ve trene uzun bir yol var

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Ancak 84 yıldır toprağın altında kalan trafik hattı da burada oluşturulacak. Yeniden inşaat başlayacak ve çevresi, binanın yönetim binasının yıllar önce onarılmasını takip edecek. İlk demiryolları (S) kampanyası 218 milyon kron harcadı ve Avrupa Birliği fonları buna katkıda bulundu.


Burada iyi olan ne? Devlet teşebbüsünün sözcüsü Nela Eberl Friebov, erişilebilirliği teşvik ettiğimizi söyledi. Yolcuların emrinde iki yeni koltuk var ve bu koltuklar, alanları sayesinde trene konforlu bir şekilde binmeyi sağlıyor. Kaldırımlar sayesinde bunlara engelsiz erişim sağlanıyor. İnşaatçılar eski, yetersiz alt geçidi kaldırıp yerine tamamen yeni bir alt geçit inşa ettiklerini söyledi.


Genel Yayın Yönetmeni S Ji Svoboda, böylesine modern bir bilgi sisteminin bulunduğunu ve en önemlisi, tren istasyonuna yakın gelecekte yapılacak otobüs terminalinin inşası için hazırlıkların yapıldığını sözlerine ekledi. Kendisi, tüm ulaşım türlerinin buraya bağlanacağını ve toplu taşımanın da bu şekilde olması gerektiğini paylaştı.


On beş saniyede transfer



Trenden otobüse transfer edilir ve otobüs şoförü, mevcut otobüs durağına gitmek zorunda olduğu dakikalarla karşılaştırıldığında, saniyenin çok küçük bir bölümünde seyahat ederek kısa sürede yola çıkacaktır. Şu anki alandaki bu stant geçici ama çeyrek asırlık bir geçmişi var.


Belediye binası, Çek demiryollarının mevcut girişinin hemen yanındaki bir arsayı 2,4 milyon krona satın aldı; bunun 45 milyonu otobüsler için bir alanın inşası olacak, 27 milyonu ise Avrupa desteğinden karşılanacak. Borçlular ilk olarak yılın başında toprağı kazıyorlar.


Bu, birleşik bir ulaşım terminali yaratacak ve mevcut otobüs terminalinin tren istasyonuna taşınması, Liberec Bölgesi tarafından finanse edilecek demiryolunun inşasına olanak sağlayacak. Semil belediye başkanı Lena Mlejnkov, bunun 2025 yılında olması gerektiğini bildirdi.


Sadece 1939’dan beri zeminde olması değil, aynı zamanda merkezin yüksek trafik yoğunluğu da genişletmeye ihtiyaç duyulduğunu gösteriyor. Belediye başkanı, en önemli transit trafiği başka yöne çevireceğimizi ve derhal şehirden geçen yeni bir yola kavuşacağımızı sözlerine ekledi ve şehrin inşaat için on beş yıldır arazi satın aldığını da sözlerine ekledi.


Yerel hastane alanından ayrılmadan önce merkezin inşa edilmesi nedeniyle rehabilite edilmesi gereken bölgenin yakınında yeni bir kurtarma hizmet üssü inşa edilecek. Geç kalın, eyeriniz ve yangın söndürücünüzle yangına katılın. Raftingde bildiğiniz bu, bölgesel alanda olacak bunlar.


Daireler boşuna inşa edilecek



Otobüs tünelinin lokomotiflere geçişinin ardından başlayacak bir diğer inşaat etkinliği ise özel olacak. Özel bir yatırımcı, eski Tofa fabrikasının bulunduğu ilçede yaklaşık 120 daire inşa etmek istiyor.


Bunun iyi bir yatırım olduğuna karar verdi. Semily’nin bisiklet, sağlık hizmetleri gibi iyi bir altyapısı var ve yaşamak için iyi bir yer. Mlejnkov, istihdam konusunda biraz sıkıntı yaşamamıza rağmen bu konuda da ilerleme kaydettiklerini açıkladı.


Bu projenin şehre birçok yeni sakin getireceğini umuyor. Nüfusları azaldıkça şehirlerin bütün isimleri onunla kavga ediyor. Gençler bu şehirlere eğitim almak için gidiyor ve çoğu zaman geri dönmüyor. Ama ben yavaş yavaş geri dönmeyi tercih ediyorum, özellikle de küçük çocukları varsa, çünkü buradaki yaşam kalitesinin çok iyi olduğunu düşünüyorum. Belediye başkanı, yeni apartmanlar sayesinde Semilm’e yüz kişi daha katarsa, bunun kasabamızın yaşamında büyük bir etki yaratacağını düşündü.


Peki bir dizi planlanan projeden tamamlanan ilk inşaat projesine ne dersiniz? Orijinal tren kazası bir rezaletti. Dördüncüsü, karanlık ve gölgesiz alt geçit, insanlar oradan geçmek bile istemiyordu. Otobüs durağının olacağı alan bir zamanlar arabaların park edildiği, kömürlerin yüklendiği büyük bir çamurdu. Lena Mlejnkov, daha iyiye doğru böyle bir değişimin çok büyük olduğunu belirtti.