Trafik çilesinin sonu. Liberec’te yolculuk iki yıl sonra sınırsız olacak

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Birkaç gün içinde bu bina tarihe karışacak ve tüm operasyonlar burada yürütülecek. Yollar ve Arazi Departmanı sözcüsü Jan Rdl, inşaatı zamanında ve olması gereken kalitede tamamladığımıza dair güvence verdi.


Hızlı şeritlerdeki kapalı bölüme beton ve çelik korkuluklar takın, trafik işaretleri ekleyin ve küçük bir inşaat ruhsatı ekleyin.


SD trafik bölümü başkanı Jakub Huek, bu inşaat sahasındaki trafiğin açık olacağını, ancak tüneldeki kanalizasyon sisteminin onarımının devam ettiğini, dolayısıyla Kasım ayı sonuna kadar trafiğin beş yüz metre uzunluğunda kısıtlanacağını ekledi. Liberec bölgesi için.


Pes günde 51 bin araba



I/35 hattı Liberec bölgesindeki en sıkışık yol bölümüdür ve en son verilere göre bu bölgeden her gün 51.000’den fazla araba geçmektedir. Vergiler hariç 332 milyon krona mal olan inşaat, başından itibaren bölgesel başkentteki trafiği karmaşık hale getirdi.


Bu iki inşaat sezonu boyunca köprünün sehpasını ortadan kaldırdık ve güçlendirilmiş bir yamaç üzerinde, yaklaşık yüz elli metre uzunluğunda bir istinat duvarı olan bir şehir inşa ettik. Bütün yapı yıkıldı ve bazen onu ezip cesetleri atmak için kullandık. Strabag şirketinden Jaroslav Blek, artık iki yıl sonra bu inşaatı tamamlayacağız, hafta sonu da kısıtlı trafiği kaldırıp işletmeye açacağız dedi.


Liberec hattındaki çalışmalar geçen yıl Turnov’dan Dn’ye giden yolun sağ yarısının güneydeki yıkımı için başlamıştı. Geçen yüzyılın 70’li yıllarından kalma köprüler bakıma muhtaç durumdaydı, yeniden inşası birkaç yıldır hazırlanıyordu ve ertelenemezdi.


Yeniden yapılanma öncesinde üzerlerindeki trafik sınırlıydı, bazı yerlerde köprülerin temeli atılmıştı ve yol kapatılmıştı. Yaklaşık 1,5 kilometre uzunluğundaki kesimde trafik, Turnov yönüne iki şerit, Dn yönüne ise tek şerit halinde alçak yoldan yolun diğer yarısına yönlendirildi.


Fikir olarak ve Liberec’in tamamı için Tiket 5 yolu üzerindeki köprü sisteminin yarısını yeniden inşa ettiğimizi belirtmek gerekir. Ve diğer yarısının en azından önümüzdeki yirmi yıl içinde yeniden inşa edilmeyeceği, inşa edilmeyeceği veya yıkılmayacağı fikrinin garantisini verebilirim. 1974 tarihli yarısını sergiledik, diğer yarısı genç, doksanlı yıllardan kalma ve teknik olarak tam durumda. Dedikodu söz konusu olduğunda her iki yarıyla da ilgileneceğiz ve önümüzdeki iki veya on yıl içinde burada bu kadar yaygın bir çalışma olmayacak, diye ekledi Rdl.


Trafik kısıtlı ancak sürücüler özellikle beşinci yılda koşu güzergahında bekleyecek. SD, iyi durumda olmayan Liberec tünelinin yeniden inşasına hazırlanıyor. Şu anda kanalizasyon onarımı yapılıyor ancak yakın gelecekte tamamen yeniden inşası tamamlanacak.



Liberec bölgesindeki köprüler.


Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap’in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler
www.shocart.cz