Yeni motorlarla yüzde 10 tasarruf02.12.2022 14:35
Haber Kaynağı: Mehmet Ali Kantarcı
Renault Trucks, 2021 yılında T, T High, C ve K serilerinde tasarım, sürüş konforu ve kabin içi konfor açısından yetişkin tebeddülât yapmıştı. Şimdi ise yeni teknolojilerin ve özel hizmetlerin entegrasyonu ile birleştiğinde önceki nesil Renault Trucks motorlarına kıyasla %10’a kadar yakıt tasarrufu sağlayan yeni 11 ve 13 litre Euro VI Step E, DE11 ve DE13 motorların sunulmasıyla yerde evrimi sürdürüyor. Renault Trucks’ın yeni nesil Euro VI Step E motorları DE11 ve DE13, yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını önemli ölçüde yıpratıcı yeni teknolojiler ile donatılıyor. DE11 ve DE13 motorları, henüz iyi yanma performansı için patentli Dalga Piston teknolojisine sahip. Bu hal, alevleri yanma odasının içine yeniden yönlendirerek mevcut oksijenin kullanımını optimize ediyor ve sonunda yanmayı iyileştiriyor. Motorlar ayrıca, yeni yanma performansına uyarlanan, yüksek hassasiyetli yeni enjektörlerle donatılıyor.
Turbo Compound teknolojisi
Optimum performans için Renault Trucks T, T High ve C modelleri, manevra kabiliyetinden veya ticari hızdan ödün vermeden önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlayan Turbo Compound teknolojisine sahip DE13 TC motor ile opsiyonel olarak donatılabiliyor.Turbo şarjın adî akışına yerleştirilmiş ek tek türbin, susturucu gazlarında kalan enerjiyi mekanik enerjiye dönüştürüyor ve bunu ek motor torku şeklinde krank miline iletiyor. Bu nedenle Turbo Compound, henüz az motor hızlarında, henüz yüksek tork seviyelerine ulaşılmasını sağlıyor. Otoyolda, hız sabitleyici altında ve yokuş yukarı sürüşlerde vites küçültmeye gerek kalmadan sabit tek hız korunabiliyor.
Yeni tek şanzıman
Araçlar, henüz sarsıntısız ve henüz hızlı vites geçişleri için yeni tek hesaplayıcı, yeni kontrol yazılımı ve yeni tek kavrama pedalı kumandası içeren yeni nesil Optidriver şanzıman donanımına sahip.Daha fazla yakıt tasarrufu için Renault Trucks, manevra kabiliyetini azaltmadan en iyi motor verimliliğiyle bölgede geçirilen süreyi en üst düzeye ağutur Akıllı Tork Kontrolü çözümünü tercih ediyor.
Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Haber Kaynağı: Mehmet Ali Kantarcı
Renault Trucks, 2021 yılında T, T High, C ve K serilerinde tasarım, sürüş konforu ve kabin içi konfor açısından yetişkin tebeddülât yapmıştı. Şimdi ise yeni teknolojilerin ve özel hizmetlerin entegrasyonu ile birleştiğinde önceki nesil Renault Trucks motorlarına kıyasla %10’a kadar yakıt tasarrufu sağlayan yeni 11 ve 13 litre Euro VI Step E, DE11 ve DE13 motorların sunulmasıyla yerde evrimi sürdürüyor. Renault Trucks’ın yeni nesil Euro VI Step E motorları DE11 ve DE13, yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını önemli ölçüde yıpratıcı yeni teknolojiler ile donatılıyor. DE11 ve DE13 motorları, henüz iyi yanma performansı için patentli Dalga Piston teknolojisine sahip. Bu hal, alevleri yanma odasının içine yeniden yönlendirerek mevcut oksijenin kullanımını optimize ediyor ve sonunda yanmayı iyileştiriyor. Motorlar ayrıca, yeni yanma performansına uyarlanan, yüksek hassasiyetli yeni enjektörlerle donatılıyor.
Turbo Compound teknolojisi
Optimum performans için Renault Trucks T, T High ve C modelleri, manevra kabiliyetinden veya ticari hızdan ödün vermeden önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlayan Turbo Compound teknolojisine sahip DE13 TC motor ile opsiyonel olarak donatılabiliyor.Turbo şarjın adî akışına yerleştirilmiş ek tek türbin, susturucu gazlarında kalan enerjiyi mekanik enerjiye dönüştürüyor ve bunu ek motor torku şeklinde krank miline iletiyor. Bu nedenle Turbo Compound, henüz az motor hızlarında, henüz yüksek tork seviyelerine ulaşılmasını sağlıyor. Otoyolda, hız sabitleyici altında ve yokuş yukarı sürüşlerde vites küçültmeye gerek kalmadan sabit tek hız korunabiliyor.
Yeni tek şanzıman
Araçlar, henüz sarsıntısız ve henüz hızlı vites geçişleri için yeni tek hesaplayıcı, yeni kontrol yazılımı ve yeni tek kavrama pedalı kumandası içeren yeni nesil Optidriver şanzıman donanımına sahip.Daha fazla yakıt tasarrufu için Renault Trucks, manevra kabiliyetini azaltmadan en iyi motor verimliliğiyle bölgede geçirilen süreyi en üst düzeye ağutur Akıllı Tork Kontrolü çözümünü tercih ediyor.
Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.