Chrastava ve Hrádek'teki istasyonlar modernizasyonu sabırsızlıkla bekliyor, yolcular lokavtı bekliyor

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Modernizasyon, Liberec'ten Polonya sınırına kadar olan bölümdeki hattın teknolojik donanımını da etkileyecek.


“Chrastava'da sadece platforma değil, bitişikteki sanayi bölgesine de giden yeni bir alt geçit inşa edilmeli. Ayrıca, ana istasyon binasının yanındaki kamyon ve otomobillere yönelik alt geçidin genişletilmesi, derinleştirilmesi ve yükseltilmesi de sağlandı”, diye belirtiyor Chrastava belediye başkanı Michael Canov.


Edindiği bilgiye göre Demiryolu İdaresi, yeniden inşa müteahhidi için mart ayı ortasında ihale açıldığını duyurdu. İlk çalışma bu sonbaharda başlayabilir ve onarımların ana kısmı ise Haziran'dan Ekim 2025'e kadar olan dönemde başlayabilir.


“Ancak, mali durum belirleyici olacak çünkü tüm etkinlik bir milyar krondan fazlaya mal olacak. Bu yüzden Ulaştırma Bakanı'nın inşaatın gelecek yıl uygulamaya geçmesi için parayı bloke edeceğini umuyorum.” diye belirtiyor Canov.


Trenlerin tamamen kilitlenmesi sırasında, yakındaki Andělská Hora'daki yetersiz demiryolu geçidi de yeniden inşa edilecek. Onarım süresi boyunca, yedek otobüs servisi ile tüm bölgede seyahat sağlanacaktır.