Tramvay Liberec ile Jablonec'i tekrar birbirine bağlıyor, yolcular rahatça trene binebiliyor

NoNaRT

Global Mod
Global Mod
Liberec ile Jablonec nad Nisou arasındaki tramvay hattında trafik açıldı. Liberec ve Jablonce nad Nisou şehirlerinin Taşımacılık Şirketi (DPMLJ), onarılan beş kilometrelik bölüm ve yeni çok işlevli geçiş noktasıyla daha verimli ulaşım ve artan yolcu konforu vaat ediyor.


DPMLJ yönetim kurulu başkanı Michal Zdenk, bunun bir taşımacılık şirketinin modern zamanlardaki en büyük yatırım eylemi olduğunu, ancak aynı zamanda Liberec bölgesi açısından bakıldığında KDV hariç yaklaşık 893 milyon krona mal olduğunu söyledi.


Tesisin ilk lansmanı, elverişsiz hava koşulları ve artan fiyatlar nedeniyle pistlerin kapsamlı modernizasyonu birkaç kez uzatıldı. En çarpıcı yeniliği, Çek Cumhuriyeti'nde kesinlikle nadir görülen Prose pota istasyonundaki birleşik demiryolu ve tramvay geçişidir. Yeni modelim sayesinde yolcular tramvaydan sadece bir metre uzakta trene binmek için koşuyor, ya da tam tersi.


İnsanlara söylediğimde tramvay bir kat yukarıda, bir kat yukarıdaydı. İşte o zaman biniş ve geçiş birlikte yaratıldı. Yeni yönetmeliğe göre gece geçitlerinin hayvanlarla çevrilmesi gerekiyor, dolayısıyla bu tramvay dik raylarla çalışacak. DPMLJ operasyonel-teknik editörü Ludvk Lavika, şu ana kadar bunun deneyimli bir operasyon olduğunu, bizim için tam olarak optimal olmadığını ve doğru olan üzerinde çalışmaya gideceğimizi belirtti. Yeni bir hareketli tramvayın oluşturulduğu Kasım SVT durağı önemli bir değişiklik yapmayı başardı.


Tra intikamını başka yerde alıyor



İnşaat 128 inşaat projesinden oluşuyordu ve diğer 20 proje ise EZ dağıtım ve ÇETİN tarafından başlatıldı. Hattın tamamındaki hatlar ve kanalizasyonlar tamamen değiştirilerek şalt sahaları yeniden inşa edildi. Pist titriyordu ve bazı yerlerde ana trafikten ayrıldı. Lavika, kanalizasyon sisteminin hizmet ömrünün uzatılması, bir set ve yeni bir köprü inşa edilmesi gerekiyordu, Lavika diğer 100 yeniden yapılanmayı sıraladı.


Yüzden fazla çalışan şu anda pistte test sürüşleri ve tatbikatlar yürütüyor, en son yenilikleri ve yeni kılavuzu öğreniyor. Modernizasyon sayesinde ray açıklığı artık 1.435 milimetrelik çim açıklığıyla Lidovch sad pod Jetd ve Liberec'ten Vratislavice'ye giden rotadakiyle aynı. Bu nedenle, aynı tipteki tramvaylar Kasım'dan N'ye kadar çalışabilir.


Liberec ve Jablonec, 1955'ten beri tramvay hattıyla birbirine bağlanıyor. On iki kilometrelik uzunluğuyla Çek Cumhuriyeti'nin en uzun şehirlerarası hattıdır ve bir milyonun üzerinde yolcu taşımaktadır. Jablonec'te hat, beş yıl içinde Kamenn Caddesi'nde olması gereken yeni ulaşım terminaline kadar sekiz yüz metre daha uzatılacak. Nakliye şirketi maliyetlerin 280 milyon kron olduğunu tahmin ediyor.